Urarea mea pentru Vodafone: faliment grabnic!

Nu ştiu cum sunt cei de la Orange, dar pe ăştia de la Vodafone nu pot să-i sufăr pentru că sunt puşi numai pe căpătuială. Ei nu vor să audă de minute naţionale şi internaţionale, nu vor să ofere nimic clienţilor vechi (amărâtele alea de 30 de minute în reţea sunt nimic) etc. Mă deranjează că în ţările europene în care operează Vodafone, preţurile convorbirilor sunt mult mai mici decât la noi, ca să nu mai zic de faptul că pentru un abonament de 15-20 de euro vorbeşti nelimitat în orice reţea de telefonie.
Este evident că nu le pasă de români, iar noi îi tratăm regeşte. Prostia este a noastră pentru că le băgăm atât de mulţi bani în buzunare şi nici măcar nu ne dăm seama de asta: schimbăm telefoanele ca pe şosete, vorbim fără măsură, vrem şi internet şi fix ş.a.m.d. Comparând cu tot ce există pe piaţă, cele mai bune oferte sunt cele oferite de Cosmote. Ei se apropie de ce este afară. Pentru că poporul român este prea prost să înţeleagă ce face, am pentru Vodafone o singură urare: vă doresc să daţi faliment cât mai repede şi să fiţi nevoiţi să plătiţi datorii cât mai mari!

5 thoughts on “Urarea mea pentru Vodafone: faliment grabnic!

  1. Asta cu Vodafone cam aşa este. Cineva trebuie să le bage minţile în cap. Mă gândeam la o acţiune comună, un fel de „oameni buni, nu mai plătiţi facturile, până nu beneficiaţi de oferte asemeni concurenţei”. Îmi aduc aminte că veneau dealeri Vodafone şi Orange pe la firme şi când le spuneam de Cosmote, râdeau replicând că aceştia nu reprezintă concureţă. Acum, acei reprezentaţi mi-au aduc o altă ofertă, evident, una Cosmote. I-am întrebat cum e cu concurenţa şi unul dintre ei şi-a adus aminte de discuţia de acum un an. „Faliment grabnic” ar putea fi un leitmotiv pentru multe din multinaţionalele care îşi bat joc de clienţii din România. Am un Palmolive, un deodorant banal, adus din Irak, incomparabil mai bun decât orice produs al aceleiaşi firme, produs în Europa de Est. Multe sunt lucrurile care sunt oferite românilor, fie sub calitatea standard, fie la preţuri exorbitante.

  2. Da, dar asta miroase a fugă, a laşitate. Eu sunt adeptul geamurilor sparte şi a înjurăturilor stacate la *222, ca imbold pentru mase. Astăzi am aflat cu stupoare, de pe internet, că cei care se abonează la Vodafone mobile internet, beneficiază de viteză dublă. Asta s-a întâmplat şi la Romtelecom, dar acolo s-a dublat viteza şi la cei care erau deja abonaţi. Acum mă pregătesc să port o discuţie „românescă” cu cei de la Vodafone, iar dacă îmi vor spune că dublarea vitezei este doar pentru unii nu pentru toţi, le returnez sim-ul şi modem-ul.

  3. eu nu consider că este nici fugă, nici laşitate. plecând îi tratăm cu indiferenţa cu care ne tratează şi le arătăm că cel mai deştept cedează. asta pentru că la toate presiunile de care spui, răspund cu amânări şi indiferenţă. dacă vor vedea că mulţi clienţi îi părăsesc, adică pierd bani, se vor gândi de două ori înainte de a mai face prostii. trebuie loviţi acolo unde îi doare, adică la bani. altfel nu vom obţine niciun rezultat. de ce să mă rog de ei să îmi ia banii în continuare?

  4. „Vodafone România a adăugat 133.461 de clienţi noi în al treilea trimestru fiscal, încheiat la 31 decembrie 2008, ajungând la un număr total de 9.649.709 de clienţi. În anul 2008, Vodafone România a adăugat un număr net de 728.856 de clienţi. Veniturile din servicii au crescut cu 1% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2008, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.” din cauza asta îmi doresc să plece cât mai mulţi de la vodafone. se laudă cu cifrele astea şi, cel mai rău, încasează o grămadă de bani de pe urma noastră.

Lasă un răspuns